Petra Chvílová

Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x

Petra Chvílová

Cestovatelská hysterie aneb mami, dej sem ten cumel

Po roce a půl jsem poprvé autem vyrazila s dcerou na delší cestování, delší než hodinové. Přála jsem si, aby naše cesta byla klidná a bez komplikací, ale tušila jsem nemalé komplikace v podobě hysterického záchvatu své dcery.

18.2.2013 v 21:51 | Karma: 13,60 | Přečteno: 633x | Diskuse| Osobní

Petra Chvílová

Přelomový rok

Už je to pár měsíců, co naše ratolest dovršila svého prvního roku. A musím říct, že je to jistá úleva. Ani ne, že jsem ten rok přežila já, dcera i přítel, ale že si teď opravdu užíváme. Maminky a tatínkové neklesejte na mysli, první rok je nejhorší, potom už bude lépe ... nebo si jen zvyknete :)

2.1.2013 v 23:59 | Karma: 9,02 | Přečteno: 537x | Diskuse| Osobní

Petra Chvílová

Ťuťu ňuňu

Ten náš broučínek tak krásně papinká, kakinká, spinušká ... je to úplný andíleček.

1.1.2013 v 14:31 | Karma: 12,13 | Přečteno: 1262x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Spokojená máma = spokojené dítě

Máte někdy výčitky, že své dítko necháváte už v útlém věku doma s babičkou, tetou, kamarádkou nebo chůvou, a jdete pracovat nebo ven jen tak relaxovat? Nemějte. Já zprvu měla a je to k ničemu. Spokojená máma = spokojené dítě.

25.6.2012 v 8:19 | Karma: 17,13 | Přečteno: 1781x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Ta vaše holka už sedí? No ten kluk od kamarádky teda ještě ne

Klidně vám mohou všichni říkat, že je každé dítko jiné, ale při setkávání se s jinými maminami, kamarádkami, které mají děti ve stejném nebo podobném věku, se člověk nevyhne srovnávání.

3.5.2012 v 9:21 | Karma: 11,10 | Přečteno: 1049x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Kaše jako věda

Nikdy jsem si nemyslela, že uvařit obyčejnou kaši, bude takový problém a najedou je pohádka Hrnečku vař jako ze života. Špinavá kuchyně, upatlané dítě a matka na mrtvici. Někde je zakopaný pes a ani návod a ani google nepomáhá.

27.3.2012 v 21:48 | Karma: 10,59 | Přečteno: 710x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Kolo vs. kočárek

Březen je bohatý na krásné počasí a já při procházkách s dcerou mohu jen závidět projíždějícím cyklistům a nostalgicky vzpomínat na doby, kdy jsem v ráno vyrazila na výlet a vracela se večer a v nohách měla 100 km. Kolo mi opravdu chybí a ještě chvíli chybět bude vzhledem ke svému rozhodnutí nepořizovat si vozíček za kolo, kam bych svou dceru "bezpečně" umístila.

25.3.2012 v 20:55 | Karma: 11,05 | Přečteno: 936x | Diskuse| Sport