Korunka ke korunce

31. 01. 2013 15:08:03
Skoro všechny matky, ale i otcové, na rodičovské to znají ... peněz není nikdy dost. A když už jich dost je, tak se rychle rozkutálí za plenky, mléko, hadříky, hračky. Většina z nás přemýšlí, jak a kde si přivydělat a razit přitom heslo, za málo práce hodně koláčů. Přemýšlíme u toho, jak vše zorganizovat, mít čas na dítě nebo děti a na práci samotnou. Nikdo nás předem nevaroval, nikdo nám nedal příručku Jak mít děti a vlastní příjem. Ale nám to nevadí, všechny se s tím nějak popereme a děláme, co můžeme, abychom to malé stvoření mělo všechno, co potřebuje.
Některým z nás přeje štěstí na zaměstnavatele, který postkytne individuální pracovní program a umožní tak pracovat z domova, já jsem jednou z nich a nemohu si tuto spolupráci vynachválit. Nemám při tom žádné výčitky, že bych nějakým způsobem okrádala dceru o společně strávený čas, pracuji na 99 % večer, kdy už malá spí, přes den vyřídím jen pár telefonátů, což mi doufám dcerka odpustí. Ze začátku to nebylo lehké, musela jsem si trochu zvykat na režim práce z domova a donutit se sednout si k počítači, odložit na chvíli domácí práce na pozdější dobu, ale je to jen o zvyku. Postupně se vše usadilo a já našla ten správný rytmus mezi dcerou, partnerem, domácností a prací. Také jsem zjistila, že mám dostatek času pro další "osobní vývoj" a začala mít potřebu dělat i jiné věci, které přinesou do rodinného rozpočtu další korunky. Ptala jsem se známých, radila se s partnerem a na internetu hledala možnosti přivýdělku. Na doporučení své maminky začala prodávat kosmetiku, ze začátku jsem velké ambice neměla, byla jsem ráda, že jsem ušetřila na pár výrobcích. Časem jsem si našla pravidelné zákazníky, o které se doufám hezky starám :) a díky kterým do rodinné kasičky přisypu pár stokorun. Není to nic závratného, ale aspoň něco. Před pár dny partner našel na internetu nabídku přivýdělku, kde bylo napsáno, a to cituji: Začněte vydělávat tisíce tím, co jste dodnes dělali zadarmo. Pobavilo mne to a zároveň vzbudilo zvědavost. Řekli jsme si, že tím nic neztratíme a zkusíme to. U internetu jsem každý den, do emailu mi stejně chodí spamů až ho hezké není, tak proč se bránit nabízeným penězům. Systém je jednoduchý, po registraci na webových stránkách začnou do vaší emailové schránky chodit reklamní emaily. Samotné potvrzení přečtení emailu připíše na váš účet pár korun. Navíc jsem byla zvědavá, jestli se dají opravdu vydělat tisíce samotným čtením reklam. Při prvním reklamním emailu mi stoupl adrenalin a mé nadšení bylo neskutečné, dnes bych řekla, že až dětinské. Dostala jsem za něj celou 1,- Kč, potom přišel další a další a já ohromeně koukala na svůj účet, jak mi naskakují provize v korunových a haléřových položkách, jako by mi tam chodily tisícovky. Za necelý týden jsem vydělala 18,50 Kč, což by znamenalo, že se za rok dostanu na necelou tisícovku. Kdo by to nebral? :D. Někdo asi tedy ne, ale říkám si, že peníze nerostou na stromě a nepadají z nebe, tak já si tu tisícovku seberu ze země a koupím za ni nějaký hezký dárek pro moji maminku. Jednotlivé přivýdělky (kromě mé práce pro zaměstnavatele) jsou ve směšných částkách, ale když vše sečtu za rok, tak se dostanu na slušný peníz, který částečně pokryje nákupy vánočních dárků nebo přispěje do rozpočtu na dovolenou. A to v mých očích není zas až tak špatné.
Autor: Petra Chvílová | čtvrtek 31.1.2013 15:08 | karma článku: 11.11 | přečteno: 573x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... Pro Marušku...

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 240 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 1489 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 472 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 756

Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...