Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mých vysněných 58 - 1. díl

Tak a je to tady. Konečně jsem se rozhodla, že shodím ta kila, co mi zůstala po porodu, a ještě pár kil navíc, která jsem si během 2 let nastřádala díky sťastnému a spokojenému životu, vylepším si kondičku a konečně nebudu mít pocit, že vypadám jako kus špeku.  

Skoro 2 roky jsem se dokopávala k nějakému hubnutí. Těsně po porodu jsem na to neměla myšlenky, ani sílu. To mne zaměstávalo mimino a běhání s kočárem do obchodu, k doktorce a na tříhodinové procházky mi bohatě stačilo. V těhotenství jsem přibrala 19 kilo a rozhodně jsem nevypala jako maminka z časopisu, která je celá hezká a má pouze břísko. Já jsem naopak byla rozkydlá a všude velká, nohy věčně oteklé, že jsem se nevlezla do žádných bot kromě šlapk, ve všem jsem vypadala kolosální a ani mé snahy o zamaskování přebytků nepomohlo ke zvednutí mého sebevědomí. Poslední měsíce těhoteství jsem se opravdu neměla ráda, za to jak vypadám, i když jsem ze všech stran slyšela, jak rychle budu zpět na své váze.

To jsem také byla, stačil půlrok. Ale kila nejsou všechno, mé tělo vypadalo i po zhubnutí jinak ... slušně řečeno "povadle". A to vypadá dodnes.

Je ale ta správná chvíle vše napravit a vrátit se ke starým zvykům, a to k pravidelnému cvičení a zdravější stravě. Velmi jednoduše se to říká, ale hůře se to provádí. Touto svou soukromou rubrikou bych však chtěla dokázat nepřejícím a hlavně sama sobě, že to jde a že to zvládnu, aniž bych trávila 3 hodiny denně, 7 dní v týdnu na aerobiku, v posilovně nebo jiných zařízení, neutrácela majlant za prostředky na hubnutí a nehladověla.

Mým cílem je dostat se ze 70 kil na 58, ale mým hlavním cílem je získat jiná, nižší, čísla mého těla. Závazkem je 4 x týdně cvičit po cca 40 minutách a teoreticky bych se na svých 58 mohla dostat za 10-12 týdnů (toto mi alespoň doporučily jedny webové stránky zaměřené na cvičení doma). Otázkou je, zda se jim dá věřit, ale rozhodla jsem se, že jim v této chvíli věřit budu.

Hlavním prostorem pro cvičení bude náš obývací pokoj, případně navštívím místní kulturní zařízení nebo školu na hodinu powerjógy nebo pilates.

Odhahlím zde svá nejosobnější čísla a věřte, že počáteční stav se mi to nepíše lehko, protože se za ně docela stydím.

Přes prsa: 99 cm. Vždy jsem byla prsatá a tak mne to moc nepřekvapilo.

Přes pas: 77 cm. To je taky hezké číslo, ale vzhledem k mému krátkému trupu, je toto číslo úplně zbytečné. Žádné kalhoty ani sukně do pasu nemám a ani nehodlám nikdy kupovat.

Přes pupek: 98 cm. Šok, šok, šok. O 1 cm nižší číslo než přes prsa. Vypadá to, jako bych měla třetí prso a navíc na špatném místě. Tohle určitě musí pryč.

Přes zadek: 106 cm. Nic hrozného, jen ta povislost mě děsí. S tím budu taky pracovat.

No a mohu začít. Za týden budu psát snad jiné míry.

Pokud se chce někdo přidat, přidejte se, aspoň v tom nebudu sama :D

Autor: Petra Chvílová | pondělí 27.5.2013 22:44 | karma článku: 10,03 | přečteno: 503x
  • Další články autora

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 8. díl – Nemám na to čas

Nejen, že já pociťuji, že jsem kila šla dolů, trička jsou mi velká, kalhoty, co mi byly na knop, jsou větší, a ty co mi byly malé, jsou mi akorát, ale i okolí si všimlo, že jsem hubenější, jiná.

30.10.2015 v 10:22 | Karma: 9,86 | Přečteno: 394x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 7. díly - Je hubnutí drahé?

Dlouho jsem se vyhýbala dietním jídelníčkům, protože když jsem si některý pročítala, našla jsem několik položek, na které jsem prostě neměla finance. Položkový rozpočet mi však ukázal, jak to vlastně je

20.9.2015 v 22:13 | Karma: 11,85 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 6. díl

Jestli jsem si myslela, že hubnutí je jednoduché a není na tom nic těžkého, tak jsem se šeredně mýlila. I když mé chuťové buňky jsou maximálně spokojené, hlava už tak moc ne a myslí na něco sladkého nebo nezdravého, hlavně v noci.

9.9.2015 v 13:00 | Karma: 7,95 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 5. díl

Je to 14 dní, co jsem prodělala restart ve svém hubnutí. Je to 14 dní, co jsem dala vale pečivu, knedlíkům a sladkostem. A jak mi to šlo? Ne zrovna na jedničku.

24.8.2015 v 11:30 | Karma: 10,96 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 4. díl

Když jsem před dvěma roky začala hubnout, byla jsem přesvědčena, že to dám a do konce roku se dostanu na svých vysněných 58 kg.

12.8.2015 v 9:15 | Karma: 10,02 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)