Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výmol sem, výmol tam

V některých situacích jsem ráda, že naše auto je 12tiletý stařeček. Zejména v případě, kdy jedu několikrát do měsíce do kanceláře na Baarovu ulici v Praze. Někomu by se zdálo, že takový tankodrom se dá najít pouze ve volné přírodě, ale omyl je pravdou. Odrovnat auto na takovéto cestě, která je samá díra, auta stojí zaparkovaná po obou stranách, a pokud potkáte auto v protisměru, jen těžko se vyhýbáte, to není zase takové umění. Čím to je, že za tu dobu 3 let, se nedostalo na opravu této komunikace? ... Asi ji ještě nikdo nevyfotil a nezveřejnil na netu.

Zdá se, že jednotlivé správce silnic ani tak nezajímá stávající stav silnic, nikdo se nepídí, nikdo nic neřeší, a pokud řeší, tak velmi pomalu a nekvalitně. Před zimou nebo v jejím průběhu nejsou výjimkou opravy výtluků stylem „dáme tam štěrk, trochu to uducáme a zbytek se sám ujezdí“. A tak po zimě máme výtluky na stejných místě, jen o něco větší.

Ale oni se vážně zajímají. Jen až po upozornění a zveřejnění na webových stránkách. Jedny patří projektu www.vymoly.cz, do kterého se kdokoliv může připojit a přihodit si nějakou tu hezkou fotku „chybky“ na silnici.

Postoj správců silnic zvláštní. Nejdřív nás upozorněte a my s tím něco uděláme, ale sami chyby hledat nebudeme. Je to trošku naruby, ale to nevadí, ono to zatím funguje, řada komunikací se díky tomuto projektu dočkala uzdravení a občan je rád, že se alespoň něco zlepšilo.

Jen by si měli všichni uvědomit, že jednoho dne bude tolik upozornění na výmoly, že se na všechny nedostane řada a hlavně peníze a tak se dostaneme opět do stavu čekání na Godota. Mezitím se budou hromadit formuláře o nehodě vzniklé vlivem zničených silnic a my budeme litovat, že máme dálnici, co vypadá jak polní cesta, a nová auta, která máme na leasing, která zničíme na nekvalitních komunikacích.

Autor: Petra Chvílová | pondělí 29.7.2013 23:04 | karma článku: 8,91 | přečteno: 303x
  • Další články autora

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 8. díl – Nemám na to čas

Nejen, že já pociťuji, že jsem kila šla dolů, trička jsou mi velká, kalhoty, co mi byly na knop, jsou větší, a ty co mi byly malé, jsou mi akorát, ale i okolí si všimlo, že jsem hubenější, jiná.

30.10.2015 v 10:22 | Karma: 9,86 | Přečteno: 394x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 7. díly - Je hubnutí drahé?

Dlouho jsem se vyhýbala dietním jídelníčkům, protože když jsem si některý pročítala, našla jsem několik položek, na které jsem prostě neměla finance. Položkový rozpočet mi však ukázal, jak to vlastně je

20.9.2015 v 22:13 | Karma: 11,85 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 6. díl

Jestli jsem si myslela, že hubnutí je jednoduché a není na tom nic těžkého, tak jsem se šeredně mýlila. I když mé chuťové buňky jsou maximálně spokojené, hlava už tak moc ne a myslí na něco sladkého nebo nezdravého, hlavně v noci.

9.9.2015 v 13:00 | Karma: 7,95 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 5. díl

Je to 14 dní, co jsem prodělala restart ve svém hubnutí. Je to 14 dní, co jsem dala vale pečivu, knedlíkům a sladkostem. A jak mi to šlo? Ne zrovna na jedničku.

24.8.2015 v 11:30 | Karma: 10,96 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 4. díl

Když jsem před dvěma roky začala hubnout, byla jsem přesvědčena, že to dám a do konce roku se dostanu na svých vysněných 58 kg.

12.8.2015 v 9:15 | Karma: 10,02 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)