Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mých vysněných 58 – 4. díl

Když jsem před dvěma roky začala hubnout, byla jsem přesvědčena, že to dám a do konce roku se dostanu na svých vysněných 58 kg.

A jak bylo velké odhodlání, tak velké bylo i zklamání, že jsem to prostě nedala. Nicméně se teď, po 2 letech a dalším porodu, vracím a se stejně velkým odhodláním se budu snažit navázat na svůj hubnoucí program.

Co se vůbec v červenci 2013 stalo a proč jsem přestala cvičit? Byla jsem lenivá … tak lenivá, že jsem se po dovolené na v Tatrách nechtěla vůbec hýbat a vymýšlela jen samé výmluvy, proč to nejde. Oblíbená byla zejména tato: „Teď tu máme na prázdninách další ratolest, fakt na to nemám čas.“ Jasně, že jsem ho měla, jen jsem se nedokázala překonat, ve volné chvíli, kdy dcera spala, vstát dát nohy ze stolu, odložit hrnek s kávou a zacvičit si svou dvacetiminutovou sestavu. Nic mi v tom nebránilo, jen ta zatracená lenost, která mne totálně pohltila. Každý den jsem si říkala, tak dnes už to přijde, dnes už jdu na to. A nešla jsem na to. A nešla jsem na to ani další den, ani další týdne a ani další měsíc. Došlo to až tak daleko, že jsem i zapomněla název souboru se sestavou, jak ho mám uložený v počítači, takže jsem teď procházela desítky souborů, jestli to náhodou není ten můj.

Jak měsíce ubíhaly, já jsem se sebou nic nedělala. Nemůžu říct, že jsem tloustla, to zase ne, ale rozhodně jsem na váze neztrácela. Toho roku v listopadu jsem navíc zjistila, že jsem podruhé těhotná a to jsem hubnutí vypustila úplně z hlavy. Však jsem byla přece těhotná, to nemusím dělat vůbec nic. A taky že nedělala. Maximálně jsem si těhotenství užívala, dlouhé procházky s dcerou a bříškem mi vyhovovali. Přibrala jsem do porodu 17 kg, což není zrovna nejméně, ale zase to mohlo být horší. Do 3 měsíců od porodu jsem je shodila a od září loňského roku se držím na stabilních 70 kg.

No a teď jsem se rozhodla, že už je nechci. Že chci svých vysněných 58 a že udělám všechno, abych se k tomuto vysněnému číslu dostala. Je mi jedno, jestli to bude za půl roku nebo za rok, ale prostě je chci. Uvědomuji si, že to bude ještě o něco těžší než před dvěma roky, že mám k tomu ještě jedno dítko a práci. Zkoordinovat vše tak, abych měla ještě 2-3x týdně čas na cvičení nebo jiný intenzivní pohyb v rozumnou hodinu, nebude zrovna jednoduché. Ale říkám si, že jednoduché to už nikdy nebude, tak proč to odkládat.

Pro začátek jsem se rozhodla také poupravit svůj ne zrovna nejzdravější jídelníček, vypustit pečivo a přílohy a zařadit více zeleniny a masa, na sacharidy je vždy času dost, a dodržovat pitný režim. Obzvlášť v tomto pekelném počasí. Je období cuket, kterých máme na zahradě pořád dostatek, tak bude asi cuketový týden.

Teorii mám zmáknutou, plán je jasný, teď nastává čas praxe.

 

 

Autor: Petra Chvílová | středa 12.8.2015 9:15 | karma článku: 10,02 | přečteno: 489x
  • Další články autora

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 8. díl – Nemám na to čas

Nejen, že já pociťuji, že jsem kila šla dolů, trička jsou mi velká, kalhoty, co mi byly na knop, jsou větší, a ty co mi byly malé, jsou mi akorát, ale i okolí si všimlo, že jsem hubenější, jiná.

30.10.2015 v 10:22 | Karma: 9,86 | Přečteno: 394x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 7. díly - Je hubnutí drahé?

Dlouho jsem se vyhýbala dietním jídelníčkům, protože když jsem si některý pročítala, našla jsem několik položek, na které jsem prostě neměla finance. Položkový rozpočet mi však ukázal, jak to vlastně je

20.9.2015 v 22:13 | Karma: 11,85 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 6. díl

Jestli jsem si myslela, že hubnutí je jednoduché a není na tom nic těžkého, tak jsem se šeredně mýlila. I když mé chuťové buňky jsou maximálně spokojené, hlava už tak moc ne a myslí na něco sladkého nebo nezdravého, hlavně v noci.

9.9.2015 v 13:00 | Karma: 7,95 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 5. díl

Je to 14 dní, co jsem prodělala restart ve svém hubnutí. Je to 14 dní, co jsem dala vale pečivu, knedlíkům a sladkostem. A jak mi to šlo? Ne zrovna na jedničku.

24.8.2015 v 11:30 | Karma: 10,96 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Kolotoč jménem "domácí finance"

Každý měsíc bojujeme s tím stejným, každý měsíc čekáme, až se situace zlepší, každý měsíc přijde nečekané, každý měsíc se kruh uzavře a nekompromisně se začne rýsovat nový. O čem je řeč? O domácích financích.

11.8.2015 v 8:45 | Karma: 12,33 | Přečteno: 556x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)