Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenže já kašlu cestovce na to, abych si objednala 4 hvězdičkový hotel all inclusive s výhledem na moře a dostala 3 hvězdičkový 3 kilometry od pláže se snídaní, s tím, že mi pak vrátili pár tisíc. Byla bych naštvaná a na takovou dovolenou bych vůbec nejela. Dostala bych něco, co jsem si neobjednala. To je jako by jste si v restauraci objednala hovězí biftek ze svíčkové a oni vám přinesli osmahlou krkovičku a divili se, proč se vztekáte, přece vám naúčtují méně. Nebo kdyby jste si objednala krásnou sedačku z pravé kůže a oni vám přivezli jiný tvar, barvu a z koženky s tím, že vám přece budou účtovat méně, tak o co jde. Podle mě by cestovka neměla mít právo svévolně měnit hotel. To nemusím cestovku vůbec využívat, hotel a letenku si zabukuju přes internet a jedu. Musím říct, že se mi to nikdy nestalo, jela jsem 5 x s Čedokem a vždy všechno bylo tak jak ve smlouvě.

1 0
možnosti

Pokud jezdíte s renomovanou CK, tak se Vám změna hotelu a prostředí stane jen tězko. Nejste jediná, která by byla naštvaná a ubohá náhrada rozdílu ceny rozhodně není uspokojující. Mě by asi urvalo, dovolená za spoustu peněz a takové nervy. Záleží jen na zákaznících, jak si budou ověřovat CK a s kým pojedou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)