Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Korunka ke korunce

Skoro všechny matky, ale i otcové, na rodičovské to znají ... peněz není nikdy dost. A když už jich dost je, tak se rychle rozkutálí za plenky, mléko, hadříky, hračky. Většina z nás přemýšlí, jak a kde si přivydělat a razit přitom heslo, za málo práce hodně koláčů. Přemýšlíme u toho, jak vše zorganizovat, mít čas na dítě nebo děti a na práci samotnou. Nikdo nás předem nevaroval, nikdo nám nedal příručku Jak mít děti a vlastní příjem. Ale nám to nevadí, všechny se s tím nějak popereme a děláme, co můžeme, abychom to malé stvoření mělo všechno, co potřebuje.

Některým z nás přeje štěstí na zaměstnavatele, který postkytne individuální pracovní program a umožní tak pracovat z domova, já jsem jednou z nich a nemohu si tuto spolupráci vynachválit. Nemám při tom žádné výčitky, že bych nějakým způsobem okrádala dceru o společně strávený čas, pracuji na 99 % večer, kdy už malá spí, přes den vyřídím jen pár telefonátů, což mi doufám dcerka odpustí. Ze začátku to nebylo lehké, musela jsem si trochu zvykat na režim práce z domova a donutit se sednout si k počítači, odložit na chvíli domácí práce na pozdější dobu, ale je to jen o zvyku. Postupně se vše usadilo a já našla ten správný rytmus mezi dcerou, partnerem, domácností a prací. Také jsem zjistila, že mám dostatek času pro další "osobní vývoj" a začala mít potřebu dělat i jiné věci, které přinesou do rodinného rozpočtu další korunky. Ptala jsem se známých, radila se s partnerem a na internetu hledala možnosti přivýdělku. Na doporučení své maminky začala prodávat kosmetiku, ze začátku jsem velké ambice neměla, byla jsem ráda, že jsem ušetřila na pár výrobcích. Časem jsem si našla pravidelné zákazníky, o které se doufám hezky starám :) a díky kterým do rodinné kasičky přisypu pár stokorun. Není to nic závratného, ale aspoň něco. Před pár dny partner našel na internetu nabídku přivýdělku, kde bylo napsáno, a to cituji: Začněte vydělávat tisíce tím, co jste dodnes dělali zadarmo. Pobavilo mne to a zároveň vzbudilo zvědavost. Řekli jsme si, že tím nic neztratíme a zkusíme to. U internetu jsem každý den, do emailu mi stejně chodí spamů až ho hezké není, tak proč se bránit nabízeným penězům. Systém je jednoduchý, po registraci na webových stránkách začnou do vaší emailové schránky chodit reklamní emaily. Samotné potvrzení přečtení emailu připíše na váš účet pár korun. Navíc jsem byla zvědavá, jestli se dají opravdu vydělat tisíce samotným čtením reklam. Při prvním reklamním emailu mi stoupl adrenalin a mé nadšení bylo neskutečné, dnes bych řekla, že až dětinské. Dostala jsem za něj celou 1,- Kč, potom přišel další a další a já ohromeně koukala na svůj účet, jak mi naskakují provize v korunových a haléřových položkách, jako by mi tam chodily tisícovky. Za necelý týden jsem vydělala 18,50 Kč, což by znamenalo, že se za rok dostanu na necelou tisícovku. Kdo by to nebral? :D. Někdo asi tedy ne, ale říkám si, že peníze nerostou na stromě a nepadají z nebe, tak já si tu tisícovku seberu ze země a koupím za ni nějaký hezký dárek pro moji maminku. Jednotlivé přivýdělky (kromě mé práce pro zaměstnavatele) jsou ve směšných částkách, ale když vše sečtu za rok, tak se dostanu na slušný peníz, který částečně pokryje nákupy vánočních dárků nebo přispěje do rozpočtu na dovolenou. A to v mých očích není zas až tak špatné.

Autor: Petra Chvílová | čtvrtek 31.1.2013 15:08 | karma článku: 11,11 | přečteno: 573x
  • Další články autora

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 8. díl – Nemám na to čas

Nejen, že já pociťuji, že jsem kila šla dolů, trička jsou mi velká, kalhoty, co mi byly na knop, jsou větší, a ty co mi byly malé, jsou mi akorát, ale i okolí si všimlo, že jsem hubenější, jiná.

30.10.2015 v 10:22 | Karma: 9,86 | Přečteno: 394x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 7. díly - Je hubnutí drahé?

Dlouho jsem se vyhýbala dietním jídelníčkům, protože když jsem si některý pročítala, našla jsem několik položek, na které jsem prostě neměla finance. Položkový rozpočet mi však ukázal, jak to vlastně je

20.9.2015 v 22:13 | Karma: 11,85 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 6. díl

Jestli jsem si myslela, že hubnutí je jednoduché a není na tom nic těžkého, tak jsem se šeredně mýlila. I když mé chuťové buňky jsou maximálně spokojené, hlava už tak moc ne a myslí na něco sladkého nebo nezdravého, hlavně v noci.

9.9.2015 v 13:00 | Karma: 7,95 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 5. díl

Je to 14 dní, co jsem prodělala restart ve svém hubnutí. Je to 14 dní, co jsem dala vale pečivu, knedlíkům a sladkostem. A jak mi to šlo? Ne zrovna na jedničku.

24.8.2015 v 11:30 | Karma: 10,96 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 4. díl

Když jsem před dvěma roky začala hubnout, byla jsem přesvědčena, že to dám a do konce roku se dostanu na svých vysněných 58 kg.

12.8.2015 v 9:15 | Karma: 10,02 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:08

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  11:35

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)