Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Mých vysněných 58 - 3. díl

Pomalu se dostávám k prvnímu měsíci zdokonalování postavy a kondičky a musím konstatovat, že to není zrovna nejjednodušší. 2. týden intenzivního cvičení byl super, cítila jsem se skvěle a cvičení se stalo drogou, kterou jsem potřebovala každý den. Následný odjezd na dovolenou však mé plány zhatil a jsem zase na začátku.

Jedna z mála chvil, kdy jsme vytáhli paty z poklidu Važce.Tomáš Kasprišin

Ale začnu od začátku. Jak jsem napsala v úvodníku, 2. týden cvičení byl vydařený, začal nést své ovoce, cítila jsem, že jsem silnější a vytrvalejší. Cvičila jsem každý den přibližně půl hodiny ne proto, že bych musela, ale vyplavování endorfinu se stalo drogou a potřeba hormonu štěstí se stala každodenní záležitostí. Každý den jsem se těšila na svou cvičební chvilku, s netrpělivostí jsem dávala dceru spát, a jakmile usnula, připravila podložku a dvě půllitrové láhve naplněné vodou místo činek, natáhla tepláky a tričko a spustila nahrávku s cvičebním programem. Vůbec mi nevadilo, že každý den cvičím to samé, byla to pro mne spíše výhoda, po pár dnech jsem znala své cvičení nazpaměť. Navíc byly vidět výsledky, pupek i zadek se zmenšil, což bylo velmi motivující a sama ze sebe jsem měla radost.

Místo 3. týdne cvičení přišla dovolená a byla bych naivní, kdybych si myslela, že na dovolené budu cvičit nebo vykonávat nějakou sportovní činnost. Držela jsem se ještě cestou do Tater. Po příjezdu se však všechno zvrhlo. Vydatný a výtečný oběd u babičky doplněný zmrzlinou, večerní grilování, lahev vína, další den rodinná oslava, kdy byl pořád stůl plný. Celý týden samé dobroty, ovčí sýr sem, korbačíky tam, na grilu klobásky, krkovička, kuřátko, ryby a korunu tomu nasadily halušky s brynzou. No prostě žádná lehká strava. Jediný pohyb byl výlet na Štrbské pleso a návštěva letního Popradu. Jinak nic, naprostá nula. Posedávání na terase, klábosení a nicnedělání a občasné běhání za dcerou, která si většinou času vystačila s napuštěným bazénem nebo dováděla s dědou a psi. Prostě dovolená jak má být, samý odpočinek a zábava. Kdo by se hrnul do cvičení? :)

Po návratu jsem se ke cvičení ještě nedostala, přednost dostala zarostlá zahrada, okopávání brambor a pletí záhonů. Někdo by si řekl, že taky pohyb, ale není to pohyb, je to šourání se po zahradě a postávání na jednom místě. Dnes tomu ale nasadím korunu a dám si pěkně do těla. Dovolená je senzační záležitost, navíc ta naše byla přímo snová. Už se ale těším na návrat k pravidelnosti a stereotypu.

Pro úplnost:

Přes prsa: 150 cm

V pase: 150 cm

Přes pupek, tzv. pneumatika: 150 cm

Přes zadek: 150 cm.

Dokonalá koule, cítím se jako koule, takže začínám zase od začátku.

Autor: Petra Chvílová | pondělí 24.6.2013 11:00 | karma článku: 10,42 | přečteno: 531x
  • Další články autora

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 8. díl – Nemám na to čas

Nejen, že já pociťuji, že jsem kila šla dolů, trička jsou mi velká, kalhoty, co mi byly na knop, jsou větší, a ty co mi byly malé, jsou mi akorát, ale i okolí si všimlo, že jsem hubenější, jiná.

30.10.2015 v 10:22 | Karma: 9,86 | Přečteno: 394x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 7. díly - Je hubnutí drahé?

Dlouho jsem se vyhýbala dietním jídelníčkům, protože když jsem si některý pročítala, našla jsem několik položek, na které jsem prostě neměla finance. Položkový rozpočet mi však ukázal, jak to vlastně je

20.9.2015 v 22:13 | Karma: 11,85 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 6. díl

Jestli jsem si myslela, že hubnutí je jednoduché a není na tom nic těžkého, tak jsem se šeredně mýlila. I když mé chuťové buňky jsou maximálně spokojené, hlava už tak moc ne a myslí na něco sladkého nebo nezdravého, hlavně v noci.

9.9.2015 v 13:00 | Karma: 7,95 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 - 5. díl

Je to 14 dní, co jsem prodělala restart ve svém hubnutí. Je to 14 dní, co jsem dala vale pečivu, knedlíkům a sladkostem. A jak mi to šlo? Ne zrovna na jedničku.

24.8.2015 v 11:30 | Karma: 10,96 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ostatní

Petra Chvílová

Mých vysněných 58 – 4. díl

Když jsem před dvěma roky začala hubnout, byla jsem přesvědčena, že to dám a do konce roku se dostanu na svých vysněných 58 kg.

12.8.2015 v 9:15 | Karma: 10,02 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Poslance SPD jsem zbil já, přiznal se 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  20:49

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Strach z migrace i rebelie proti levici. Mladí Němci se přiklánějí k AfD

5. května 2024  20:15

Čekali byste, že mladí Němci volí hlavně Zelené nebo jiné levicové strany? Omyl Roste podíl těch,...

Méně teorie a faktů, více praktických znalostí. Blíží se reforma školních osnov

5. května 2024

Premium Ministerstvo školství chystá změnu toho, co a hlavně jak by se měli žáci na základních a středních...

Usnul za volantem a srazil lidi na chodníku. Pro ženu a dítě letěl vrtulník

5. května 2024  19:10,  aktualizováno  19:48

V Kostelní Lhotě na Nymbursku vjel v neděli odpoledne řidič osobního auta na chodník, kde srazil...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 756x
Matka a partnerka, která se snaží vměstnat péči o dvě děti, zaměstnání, dům a zahradu do jednoho dne.... ale takových je nás víc.

A ono to někdy i jde :)